Kuroshitsuji fanfiction opowiadania pl Kuroshitsuji blog<\a>Ciel Phantomhive<\a>Sebastian Michaelis

niedziela, 17 listopada 2019

Ogłoszenia parafialne

Cześć i czołem każdemu, kto zabłądzi i trafi na ten blog ;)

Smuci mnie to, że mało kto już tu zagląda, dlatego przeniosłam się na Wattpad: klik

Jeżeli macie jakieś życzenia, to piszcie, co chcielibyście przeczytać. Co dla was stworzyć.
Myślę, że niedługo (od grudnia) będę tu publikować nowe opowiadanie: "Siła nieczysta też cierpi". Mogliście przeczytać początek na Wattpadzie.

Dajcie znać, co sądzicie.
Wasza Andatejka


14 komentarzy:

  1. Witam,
    kochana ja tak informacyjnie, zaglądam, czytam i komentuję (no jestem dopiero na "Wspomnieniach demonów" - gdybym miała więcej czasu  na czytanie to pewnie już dawno bym chociaż większość opowiadań przeczytała, ale niestety nie mam i dlatego to tak wygląda...), ale jestem i chcę więcej po prostu...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Wiem, że jesteś jednym z najwierniejszych czytelników, dlatego nie chcę tak po prostu zniknąć ;)

      U mnie też kiepsko z czasem, dlatego w pełni Cię rozumiem!
      Trzymaj się :)

      Usuń
  2. Hej,
    to ponownie ja ;] bardzo mi miło, że jednak jestem zauważana... ale tak teraz jeszcze raz przeczytałam informację i Twoją odpowiedź na mój komentarz, i chciałabym wiedzieć tylko jedna... już tutaj nic nie będziesz publikować? bo mówiąc szczerze za tamtym serwisem nie przepadam za bardzo...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę, spokojnie, będę tutaj wrzucała coś od czasu do czasu 😜 Nie porzucam rzeczy na zawsze, to nie w moim stylu.

      Usuń
  3. Myślałam, że od dawna już nie piszesz, a tu nagle wchodzę i dokończone całe opowiadanie-Ulotność. Nic mnie tak bardzo nie ucieszyło na nowy rok niż to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, ja też się cieszę ❤️ Ulotność dokończyłam, tak jak obiecałam, mimo że zajęło mi to -bagatela! - dwa lata. Trochę wstyd, sama sobie zasłużyłam poprzez takie prowadzenie bloga, ale mimo wszystko, cieszę się, że mimo wszystko ktoś tu jeszcze od czasu do czasu zagląda. To dopiero budujące!
      Nie wiem, prawdę mówiąc, co dalej z blogiem. Nie wykluczone, że będę go kontynuować, jeżeli wpadnę na jakiś pomysł. Na razie wszystko jest dokończone, a ja planuję tutaj opublikować coś, co powoli kończę na Wattpadzie: "Siła nieczysta też cierpi". Żeby nie było znowu rocznej przerwy :P


      Do przeczytania!🍷

      Usuń
  4. Hejeczka,
    kochana, kochana ja wciąż czytam opowiadania, ale jednak liczę że pojawi się coś nowego...
    weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog. Szkoda, że już nic nie dodajesz. Pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejeczka,
    kochana bardzo tęsknię i liczę na Twój powrót tutaj...
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku, czasu  chęci i pomysłów przy okazji...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka,
    opowiadania są fantastyczne, czytało mi się świetnie, i chcę po prostu więcej... fantastyczne opisywałaś sytuację, postacie... no i bardzo liczę na Twój powrót jednak...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Zośka

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejeczka,
    kochana, powrócisz do nas? opowiadanie bardzo ciekawe i bardzo chciałabym przeczytać więcej...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejeczka,
    kochana powróć tutaj... tęsknię bardzo za Twoimi opowiadaniami...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Iza

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejeczka,
    kochana nasza autorko, już tyle lat minęło, a ja wciąż zaglądam mając wielką nadzieję na nowy rozdział tudzież nowy tekst... wróć chociaż daj znać że żyjesz...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Monika

    OdpowiedzUsuń